Sankta lucia

Sitter hemma i soffan och hör plötsligt ett DÅÅÅÅN utanför fönstret! Det visar sig vara fastighetsskötaren som tvättar rent förrådstaken med högtryckstvätt, haha. Inte direkt något jag var beredd på såhär i mitten av december, men det är ju bra att det blir gjort!

Idag fyller lilla mamma år, hurra hurra hurraaa! Nu snart ska jag försöka masa mig till stan för att leta present till henne, det är så svååårt att veta vad hon vill ha! Sen ska jag köpa middag och åka hem igen för att beställa två julklappar som jag har hittat online :)

Önskar er en jättefin lucia!


En vintrig och fin bild från arkivet, tagen ut från balkongen i vår förrförrförra lägenhet i Midälva, Sundsvall :)

Kommentarer
Postat av: Daniella - foto & vardag

Allt bra? :)


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback