The Bloomsbury Hotel

"Liiiights will guuuide you hooooome and igniiiiite your booooones.."
Coldplay när de är som bäst. Jag gick nyss in på ticnet.se och tittade efter biljetter till deras spelning på Stadion i sommar och de var såklart slut, hehe. Senaste gången de spelade där hade jag biljetter men sålde dem.. Kanske jag köper biljetter även denna gång? We'll see, we'll see.

Nu var det inte det jag skulle skriva om utan en helt annan sak. Jag har spanat in ett
superbt hotell i London, börjar bli ressugen igen :) Det var inte så länge sen vi sist var iväg (Cypern i augusti), men jag har faktiskt inte besökt särskilt många storstäder.. än. Ska hålla ut litelite till så kanske jag bokar en resa för mig och min kära på vårkanten istället? :) Oh, vad kul det vore!


Såhär ser hotellet ut från framsidan


Superior Bedroom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback