En liten notering

Ett litet tips bara till alla som läste mitt föregående inlägg och nu funderar på att baka en vitchokladpaj. Don't do it. Eller, ha inte i både vitchoklad OCH två dl socker. Om jag skulle göra om receptet hade jag nog halverat sockermängden, jag tycker mer om när det är lite surt än sött.

Idag går jag på ledig vecka igen. Mina planer för idag är att sticka till butiken och handla middagsmat (blåbärspannkakooor!), ska även vika in till Telebutiken en runda. Mickes föräldrar kommer på besök på torsdag och stannar till söndag, så det kommer även att bli en del städande och pysslande här hemma under veckan. Men jag älskar vår nya lägenhet, så I don't mind :)

Nu äre dags för frukost. Smoothe & macka, nomnom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback