Spark i baken

Jag har lagt till en ny blogg på min bloglovin'-lista; nämligen Spark i baken. Jag behöver en blogg som motiverar mig att gå och träna, dessutom har den mycket inspiration om kost och hälsa. Hon tipsar även om snygga träningskläder som jag är otroligt kräsen med har jag märkt.. In och läs!

Denna tisdag startade jag med ett Cxworx-pass, jag går varje vecka på ett då de alltid passar med mitt arbetsschema. Vaknade upp med lite halsont imorse, men det känns som att det har gått över nu.. Efter passet belönade jag mig själv med en lunchbox från Nordic Blues. Mmmm, vad gott det var :)

När jag satt och åt ringde telefonen, det var en tjej från Fritidsresor. För kanske två månader sen skickade jag ett riktigt surt och grinigt handskrivet brev till deras reklamationsavdelning angående vår hemresa från Cypern som var den värsta resa jag varit med om.. Hon som ringde var riktigt duktig, hon gick igenom de punkter som jag hade anmärkt på och berättade deras syn på saken. Sen berättade jag min version och hon lyssnade och bad om ursäkt. Jag har själv gått butikssäljarutbildning en gång i tiden, så jag kände igen mycket av hennes tillvägagångssätt och det fanns inte mycket att anmärka på :) & så avslutade hon med att önska mig en trevlig dag, duktigt där! Haha!

Nee, nu ska jag sätta igång en diskmaskin och leta träningskläder. Casall har så mycket fint!


Däni säger ja tack till denna jacka och väst. SÅ snygga!
Bilder från casall.com

Kommentarer
Postat av: Debbie

Tjoho! Hur är läget? Går det bra på Avancia utan mej? :')


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback