Ja, det var en kväll i november

Hello bloglovers! Kom precis innanför dörren, jag och Micke har varit hemma hos storebror och fru för att titta på "Copycat singers" med Tony som en av deltagarna. Vet inte om ni såg programmet, ska isf inte skriva ut hur det gick ;) Men spännande var det och kul program!

Det har varit en hektisk vecka med många aktiviteter på schemat. Ska snart bädda ner mig och läsa lite i ett nummer av "Sköna hem", ska nämligen upp hyfsat tidigt imorgon! Funderar på om jag orkar träna imorgon eftermiddag, det lutar åt att jag bokar av..

Innan vi traskade iväg till Tony läste jag på tv4's text-tv att Lasse Brandeby har gått bort. Jag följde "Rena rama Rolf" med stor glädje när jag var liten och kommer att minnas honom som den skojfriska och duktiga skådespelare han var. Vila i frid.

Kommentarer
Postat av: Debbie

Kul med kläder som passar igen ;)

Jag har inget månadskort på Avancia just nu, för Conny jobbar långa dagar nu tills typ 5 december ;( Så det blir träning igen efter det! Hur jobbar du i veckan då? Promenad? Fika? Eller något kanske... :) Imorgon ska vi till Föglö.


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback