Zookeeper & Guetta

Hemma igen efter kalas gånger två för mina brorsdöttrar! Vi kikade även på jättegamla bilder som fanns i Steffis album, hittade en bild på mig själv där jag hade rött hår, fönad page och pannlugg :) Såg ut att vara från femte klass..? Ganska olikt hur jag har det idag iaf!

Vi ska snart dra igång en film, det lutar nog åt Zookeeper! Imorgon är det full rulle igen, han från Ålands Persienn som var här och mätte fönster kommer hit och sätter upp persienner, så nu ska vi äntligen få sova med mörkt i rummet. Yeeey! Om jag hinner ska jag även sticka till Klipp Upp och köpa nytt värmeskydd, min gamla L'oréal-flaska är totalt värdelös.. Får se om de har några tips!

Förresten, han där David Guetta är inte så dålig trots allt. Även om han är polare med Akon och har gjort minst två låtar ihop med honom, haha :) Men 'Night of your life' med Jennifer Hudson är helt ok! Annars gillar jag 'Sweat' med Snoop och 'Without you' med Usher också!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback