Kasta inte kryp på blivande grannar

Jag måste dela med mig av en rolig sak som jag lyckades med i veckan. Jag var på väg på jobb, då jag hittade ett kryp i hallen. Godhjärtad som jag är så stängde jag in äckel-krypet i ett glas och kastade ut det från balkongen, istället för att förinta det på vår vita halltapet. Det var bara det att det landade på ett par som gick nedanför vår balkong, lägenheten under oss är nämligen till salu så de var förmodligen intressenter. Och det är väl då som man ska göra ett gott intryck! Haha, minen jag gjorde när jag såg att jag hade kastat krypet på dem var nog priceless! Sen började jag förklara mig.. "Ehm, ja.. jag hittade den där i hallen.. ville bara slänga ut den" medans de stod och flinade åt mig. Bra där!
Note to self: kasta inte kryp på eventuellt blivande grannar.

Nuu ska jag fundera lite på middagsmat! Lateeer.

Kommentarer
Postat av: Debbie

Ha ha! ;)

2011-10-08 @ 22:16:45

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback