Livets dagar

Ikväll laddade vi upp ordentligt inför 'Idol', fredagsmyset blev som ett smörgåsbord med Geisha, Marabou, Gott & blandat + att jag hade creme brulee-choko i kylen IN CASE OF. Haha, jo tjena. Jag kände mig stolt som lyckades proppa i mig en hel Geisha!

Morgondagen är fortfarande ganska oklar. Pappa fyller år idag, så han ska ha kalas antingen imorgon eller på söndag. Hoppas på söndag, har hela dagen fri då! Ska försöka hinna ut på en promenad imorgon iaf!

Tittade på säsongsstarten av 'Hellenius hörna' ikväll. Jag tror faktiskt att jag lyckades missa HELA förra säsongen, fråga mig inte hur :) Men jag har hittat en godbit, David Hellenius som Mads Mikkelsen. Jag har sett klippet tre gånger nu och jag skrattar fortfarande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback