You can try but never stop me

Lördagkväll och jag är home alone. Film på TV, godispåse på bordet och Macbooken i famnen. Ikväll tar jag tidig kväll, vill vara pigg när jag ska upp imorgon bitti!

Lite tankar om 'Idol' igår; bara jag som tycker att Molly och Amanda F leker med resten av motståndet? Herregud, man kan verkligen säga att det är brudarnas år i år!

Har lite funderingar på att åka till Sthlm eller Uppsala nästa helg, bara över dagen. Jag vill köpa ny halsduk, ansiktsrengöring och kanske någonting till i klädväg..? Men jag blir nog hemma istället, har lite hemmaprojekt som behöver fixas. Dessutom är det skönt att vila upp sig ordentligt!

Önskar en fortsatt fin lördag, oavsett om ni ska chilla som mig eller ut och dansa. ♥


Kommentarer
Postat av: Debbie

Också home alone! :p (Holly sover) När skulle det kunna finnas tid för en träff då? :)

Postat av: Debbie

Jaa, på måndag fast, hursom! Vi kan ju höras imorgon och bestämma en tid. Kram

2011-10-09 @ 00:08:42
Postat av: Karin

Kom till Uppsala och ta en fika med mig!!! =) Åker dock till åland två helger på raken nu.. Men du kan komma i veckan! =) när ska jag hinna förbi er och spana in lgh?!! stor kram

2011-10-11 @ 09:57:15
URL: http://karinlindbomdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback