Baby, don't blink

Idag har jag min sista semesterdag innan jag börjar jobba igen imorgon. Det känns bra, har mycket spännande som väntar, bl.a. en resa till Stockholm nästa vecka :) Inte alls dumt!

Mickes bror Andreas kommer till Åland ikväll och stannar här under veckan. Tänkte att jag skulle överraska grabbarna, så har faktiskt bakat en kladdkaka dagen till ära. Det var JÄTTELÄNGE sedan jag sist bakade någonting alls, så jag är faktiskt jättenöjd över att jag kom till skott öht. Haha :) Jag har säkert länkat till receptet förut,
men här har ni det igen. Superlätt & kanongott!

Nu ska jag höja volymen på datorn (Pitbulls skiva på Spotify!) och försöka packa ur det sista från resväskan. Lateeer.


Såhär ser det ena doftljuset ut som jag och Micke köpte inne på London W8 i Stockholm. Min farbror tyckte att det doftar herrparfym, jag är benägen att hålla med! Haha, fast det doftar riktigt gott ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback