It's a kind of magic

Hello, hello!

Hoppas att er påsk har varit bra och att ni fick ett ägg eller två av påskharen :) Själv jobbade jag hela påsken, men jag hann iaf med en familjemiddag med älsklingen hos mina föräldrar, en skål memma (obligatoriskt!) plus att jag fick ett stort påskägg med godis, nomnom!

Fredag idag och jag har precis avverkat tre stycken avsnitt av "Project Runway". Jag har sett de flesta säsongerna, kanske inte alla avsnitt, men de senaste åren har jag hängt med rätt bra. Nu tittade jag klart på "Allstars"-säsongen och vilken rysare det var på slutet. Phuh! Läste att säsong 10 snart drar igång - can't wait!

Planer för dagen är en promenix och senare eventuellt handla lite mat, vi har inte riktigt bestämt oss för om vi ska dra ut och käka eller fixa något gott hemma. Vi får se!..
Imorgon blir det "A tribute to Queen" på eftermiddagen, hoppas verkligen att det blir bra! Heja, heja brorsan :)!

Nee, nu ska jag börja röra på mig. Önskar er en finfin fredagkväll och en toppenhelg :)


Mitt smarriga påskägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback