Knipan

Söndag och 1:a april, men var lugna. Jag tänker inte luras ;)

Helgen har varit riktigt trevlig. I fredags gick jag & Micke till Texas Longhorn och käkade lammfilé respektive oxfilé. Nomnomnom, som vanligt :) Lördagmorgon åkte jag och Camilla till Svinö och tog Knipan över till Föglö och Debbie och Holly. Riktigt nice, det är var inte igår jag sist åkte skärgårdsbåt! På kvällen var vi överbjudna till K & S på födelsedagskalas med vin och mycket snack. Idag har jag hunnit med en powerwalk med fröken R, senare blev det en sväng via Byggvaruhuset och deras Vårdagar och sedan pyssel hemma i form av byte av dörrknoppar i gästrummet (någon som är intresserad av 5 st. begagnade knoppar? De har endast 31 år på nacken, haha!).

Denna kväll ska jag gå ner till tvättstugan och kika om det finns någon maskin ledig. Senare blir det kanske en film eller serie, vi får se! Imorgon är vi båda lediga, så vi kanske passar på & gör klart hallgarderoben då och plockar vidare hemma :)

Ha en fin söndag, det ska vi ha!


De gamla dörrknopparna..


.. och såhär ser de nya ut :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Låter som en skön helg det där! Fina knoppar också! :)

2012-04-01 @ 20:58:41

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback