Listen to the music

God afton, blogers!

Hoppas att allt är fint med er. Det är det med mig, har precis varit ner till tvättstugan ett varv och hämtat tvätt. Ska försöka få upp allt på en tvättställning, sen blir det att bädda ner sig och fortsätta läsningen av
"Live to win". Jag läste den tidigare, men lyckades glömma bort boken efter ett tag och då var det ganska svårt att hitta tillbaka till handlingen :)
Jag har haft en kanonvecka med mycket jobb men har även hunnit fika med både Camilla och Karin! Imorgon jobbar jag till, sen blir det semester i två veckor. Jag har lite smått och gott att fixa med under min ledighet, bl.a. ska jag försöka ta tag i målning av några stora spånskivor som ska upp på väggen. Det finns alltid något som behövs göras ;)

Förresten! Som vissa av er kanske vet så har jag skaffat Spotify Premium-konto. Därför har jag nu tagit tag i min playlist på allvar och gjort en lista som jag är riktigt nöjd med. Den har en salig blandning av pop, rap, dubstep, hårdrock, funk, dance.. ja, ALLT!

Via denna länk kommer ni till Spotify & min playlist ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Svar: Ja, det gjorde det. Tack! :)


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback