Tre veckors semester

Nej hoho, här var det inte mycket aktivitet. Jag skrev det nog förra sommaren, annars skriver jag det igen - sommaren är bloggens värsta fiende. Nu kan jag inte skylla på att det har varit högsommarväder, men vi har minsann haft full rulle ändå.
 
Om en vecka är jag tillbaka på jobb efter semestern, tänkte redan nu börja summera lite av det vi har hittat på under veckorna som varit. Mickes lillebror Andreas har varit på besök i en vecka, sedan hade vi en ledig dag innan vi drog till London (jag & Micke) vilket var helt underbart. Vi trivdes så bra i vårt deluxe rum på översta våningen att vi funderade på att skippa planet hem, haha. London Eye, Madame Tussauds, London Zoo, Buckingham Palace, Hyde Park, Pickadilly Circus och China Town var några av sakerna som vi hann avverka på våra fyra dagar. Väl tillbaka på svensk mark åkte vi till Uppsala & IKEA för att fylla upp bilen med shoppingkassar innan vi åkte hem med kvällsbåten. Natten till lördag bar det av igen, fast denna gång österut - närmare bestämt till Åbo. Den 1½ dag som vi var där bjöd staden på ösregn, brännhet sol och allt däremellan. Nu är vi hemma igen och jag ska strax springa till tvättstugan, känns mycket behövligt nu efter allt resande.. Bilder kommer senare, tjingeling så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback