Sorbet & Bodypump

Hej & hå, här ska det uppdateras!

Jag har precis traskat till tvättstugan och lyssnar nu på Radio X3M. Hämtade också nyss lite hallonsorbet som en slags uppladdning inför mitt Bodypump-pass om ungefär en timme :) Haha! Jag har gått en gång tidigare och efter det passet visste jag direkt att det är BODYPUMP som jag behöver träna på och kanske inte lika mycket Spinning, även om jag tycker att det sistnämnda är hur roligt som helst.

Micke och jag funderar eventuellt på en Uppsala-runda på måndag, då blir det IKEA, Gränby Centrum + Media Markt/Elgiganten. Jag är sugen på ett skåp till hallen, tavelramar, skolådor, skjutdörrar till sovrummet (hoppas bara att väggarna håller, måste undersökas!). Dessutom vore det trevligt med en ny tv-möbel, måste bara fundera ut mer exakt hur den ska se ut :)

Nu ska stänga ner datorn och börja packa gymväskan.
Önskar er en finfin onsdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback