Estelle

Jahapp, nu tog dop-sändningen på SVT slut. Jag tog sovmorgon imorse & tittade sen på ett dubbelavsnitt av 'American Idol', glömde totalt bort allt med dopet! Så när jag väl slog igång TV'n var de på väg ut från kyrkan. Allt bra söt är hon iaf, lillprinsessan :) Jag hann dock urskilja några extra fina klädval, t.ex. Victoria & Kronprinsessan Mary!

Micke slutar jobba om en timme, då drar vi till S-Market och handlar mat. Just nu sitter jag i soffan med min andra kopp kaffe, vaknade imorse med en envis huvudvärk som nu äntligen har släppt. Skönt! Denna tisdag bjuder på ett ljuuuuvligt väder, så det kanske blir en glass på stan lite senare!

Nee, dags att dricka upp det sista kaffet och sen ta itu med lite städning. Blommorna ska vattnas, kläder ska vikas & sättas in i skåpet. Jaja, ha en toppentisdag :)


Slänger upp en bild på helgens middag, fiskpaket med lax, potatis, tomat, dill och purjolök. Dock så äger vi ingen grill, så de fick grillas i ugnen istället. Härligt somrig rätt och MYCKET god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback