Happy 26

Idag är det en vecka sen jag fyllde år (26 år, yey!) och jag måste skriva lite om födelsedagen, som var full med överraskningar.

Dagen började med att Micke klev upp före mig och ordnade frukost på sängen, när jag frågade honom vad han fixade med i köket svarade han "inget!". Hehehe, vilken lurifax! Senare när jag stod och bakade tårta ringde mobilen, ett blombud var på väg till mig. Jag fattade ingenting, svarade med "Ursäkta, vad sa du för nåt?" :) När jag tog bort pappret på blommorna och läste Mickes fina kort började tårarna spruta :D Underbart! Väl på kvällen var det full fart med födelsedagsfika hos oss och åter igen totallurade Micke mig (jag hade verkligen inte önskat mig något stort!) och både han och alla andra gäster gav jättefina presenter :) Summa summarum så var det ett riktigt roligt kalas och jag hade verkligen trevligt! Åh, vilken härlig dag!


Underbart fina blommor från älsklingen :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja det var ett jättetrevligt kalas och jag och R blev ju verkligen imponerade av Mickes presentöverraskningar!

2012-05-22 @ 19:37:24

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback