Sommarklänningar

I sommar är vi bjudna på 30+30-årskalas och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig! Är ingen typisk klänningstjej och dessutom är jag otroligt kräsen, hehe. Funderar annars på att bära en långkjol + en snygg topp upptill, men det känns inte riktigt lika enkelt som att slänga på sig en klänning. Vi ska nämligen vara på landet, så jag vill helst bära något som täcker benen så jag slipper bli alldeles myggbiten :)

Efter lite letande har jag iaf hittat några maxiklänningar som jag gillar.


Underbart fin långklänning från H&M, dock slutsåld online.





Tjusig långklänning med volangkant upptill, från Nelly.


Söt och somrig klänning från Asos.

Kommentarer
Postat av: Karin

Den svarta tror jag du hade varit jätte fin i! Känns lite formell oxå om det är 30årskalas.. =)

Postat av: Camilla

Jag gillade den blåa, men tror du passar i svart/vita också! :)

2012-05-12 @ 07:13:11
Postat av: Daniela

Karin och Camilla: Jag gillar verkligen alla tre, men jag får hålla med er och säga att den svart/vita känns väldigt klassisk och är kanske lite mer mångsidig än de andra!

2012-05-12 @ 23:04:51
URL: http://vivaladaniela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback