I'll be there for you

Sorry för dåligt uppdaterande! Jag har haft fullt upp med jobb och när jag inte har jobbat har jag försökt lägga så mycket tid som möjligt på att umgås med min älskling.

Vi har dessutom kommit in i maj och sommaren känns inte särskilt långt borta! Micke och jag unnade oss häromdagen en mysig middag på ÅSS och vi blev verkligen inte besvikna :) Så om ni har funderat på att gå dit och käka - gör det!

Annars har vi varit på möte med styrelsen, Micke har varit upp till Sundsvall tur & retur, vi har planerat sommaren som inkluderar en resa utomlands, jag har skrivit en liten inköpslista till IKEA och lagt upp ett gäng gamla gardiner till försäljning (sålt 3 av 4 par nu, woho!).

Utöver detta har jag även varit pysslig och målat om en gammal IKEA-pall. Resultatet? Kolla nedan!


Innan, inte så spännande..


.. Och såhär blev resultatet! Inte så pjåkigt eller hur? :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Superfint! Gillar att måla om saker!


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback