Föglö tur & retur

Pust! Jag känner mig härligt mör i kroppen efter denna lördag som bara har bjudit på roligheter. Micke och jag har kopplat av hemma, tagit en sväng till stan och Klipp Upp för att sedan sticka till Föglö och hälsa på Debbie & Holly :) Vi åt middag tillsammans på Seagram, himla nice!

Nu kollar jag på "Leila bakar i Frankrike" på ReTV och funderar på vad jag ska baka till min födelsedag på tisdag. Jag hittade precis
detta recept, en marängtårta med bär och grädde. Simple as that! Jag vill gärna servera två sorters kakor till också, det lutar åt chokladkakor och rulltårta. Det blir nog fint!


Se vad jag hittade hos RoyalDesign! En silvergrå KitchenAid, helt i min smak.
Både RoyalDesign och DesignOnline skickar numera till Åland, gillagillagilla :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Sweet med shippingen! Fler och fler som skickar till Åland. Inte lika isolerade nå mer. =)

Jag drömmer om en röd eller pastellig kitchenaid...


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback