Deklaration & tvålull

Det är måndag idag och därmed en ny vecka. Jag sitter just nu och tittar på hockey med ett litet glas rött i handen :) Ska alldeles strax ta fram pärmen och ta itu med deklarationen, fy på mig som inte har fixat den tidigare!
Imorgon är ju dagen D, så jag har tidigare idag ägnat mig åt mathandling och bakning, vilken resulterade i en drömtårta! Muuums! Imorgon väntar förutom födelsedagskalas på kvällen ett frissabesök på förmiddagen och så ska jag förstås baka tårta (det blir marängtårtan som jag skrev om häromdagen, mums!)

Innan jag börjar med deklarationen måste jag bara tipsa om en toppenbra produkt som jag köpte förra veckan då jag var på Feja med fröken R, en tvålull som man kan använda till det mesta för att ta bort gammal ingrodd smuts. Jag har testat den på diskbänken, ugnen, micron, ugnsgallret, kastrullerna och jag tycker absolut att den är värd de 2 euro som jag betalade! Sen måste jag tillägga att Fejas nya butik ute i Möckelö är riktigt fin!


Svinto ftw!

Kommentarer
Postat av: Karin

Svinto är en räddare när det kommer till klassiska svåra saker om ingrodda ugnsgaller etc. =)

Postat av: Emma

grattis på födelsedagen!

2012-05-15 @ 19:29:16

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback