TV & party

Jag tittade på ett nytt tv-program på tv3 igår, "Aldrig mera fet". Gillar verkligen livsstilsprogram i temat hälsa, jag hade inte tänkt se programmet igår men när jag bläddrade förbi mellan kanalerna fastnade jag snabbt. På det hela tycker jag att det är ett himla bra program och jag gillar programledaren & att idén inte är att stressa fram resultat. Hon känns väldigt ärlig utan att vara elak. Dessutom blev jag väldigt träningssugen när jag såg dem löpträna utomhus (att det var sommar när de spelade in programmet kan också ha spelat in, hehe)! Jag ger absolut programmet ett bättre betyg än "Du är vad du äter", tycker nästan att det är i klass med "Biggest Loser". Ska titta nästa vecka igen!
 
Hoppas att allt är bra med er idag fredag! Själv laddar jag batterierna inför imorgon, då min äldsta bror fyller 40 bast & det vankas fest i Geta. Jag jobbar hela lördagen, men jag & Micke beger oss dit så fort jag har jobbat klart :) Jag har förstått att det blir mycket mat & musik (säkert i den ordningen också?) och det ska bli superkul!
 
Ta hand om er, så hörs vi!
/ D.
 
 
Skärmdump från tv3's hemsida

Kommentarer
Postat av: S

Finns många bra hälsoprogram och jag gillar dem också!

Svar: Kul! Ja, det är häftigt att se deras förvandling :)
däni


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback