X factor

Bara jag som ser på 'X-factor' ikväll? Jag är rätt imponerad av de flesta artisterna som var med och sjöng. Dock har jag lite svårt för det här med juryn, det känns som att mentorerna inte själva kan bedöma sina egna artister med objektiva ögon. Hm. Men som sagt, det finns många duktiga. Jag diggar 'Hey Mary', Malcolm, Freja, Oscar.. Vi får se vem som vinner alltihop!
 
Ikväll har Micke och jag varit på 'Open by night', vilket var smått kaosartat. Haha! Jag kände mig som en lördagshandlare en lönehelg i centrala Sthlm. Det var så mycket folk överallt, så vi ledsnade och begav oss hem istället. Jag har även färgat håret själv för första gången! Resultatet blev klart godkänt, men nästa gång vore det coolt att testa någon mer utstickande kulör.. :)
 
Nee, nu ska jag fredagsmysa vidare. Ha en toppenfredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback