Nothing else matters

Tisdag och en typisk ledig dag. Jag springer av och an till tvättstugan, flyttar runt i vardagsrummet (vi ska få hjälp ikväll med montering av några spånskivor och lister!) och ringde precis ett viktigt samtal som jag har gruvat mig för hela morgonen. Puh! Nu dricker jag kaffe och lyssnar på radio, är det bara jag som är extremt frusen idag? Aja, en tjock tröja på och kaffe i magen så blir det nog bra.
 
Vad gör ni ikväll då?
När jag har hämtat tvätten har jag lovat sambon att smita till Mio och köpa en till klädhängare, vi har redan en vit i sovrummet men vi behöver nog varsin. Senare blir det middagsstök och efter det har jag lovat att agera chafför åt en kompis. En alldeles superb tisdag alltså!
 
 
Denna bok började jag läsa igår, Elsas Mode läste jag ut på en vecka och nu ska jag sätta tänderna i nästa. Vi får se om denna är bättre än den föregående!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback