Till Emma

Detta inlägg är tillägnat min trogna läsare Emma. Jag lovade henne att jag skulle blogga idag och då måste jag ju fixa det!
 
Så, mina vänner. Det kan inte bara vara jag som tittar på SHF (Svenska Hollywoodfruar) och förfäras av Gunilla, Erika och Tusse. Ja, egentligen är det ju Gunilla som retar gallfeber på mig. Men sen gillar jag ju Maria M också! Isabelle och Margareta är någonstans där mittemellan de två för mig, ibland tycker jag att Isabelle verkar ha kloka åsikter (ja, som när hon rök ihop med Gunilla!), men ibland undrar jag vad hon håller på med. Ni kanske såg på 'Schulman Show' när hon var med? Hon var inte sen att fräsa ifrån när Alex menade att hon är betydligt mer känd i Sverige än hennes make Steve Angelo, hehe. Ja, dessa fruar. Snart är det tisdag igen och det betyder ett nytt avsnitt!
 
Camilla har startat en BSF(Bonde söker fru)-klubb och vi är ett sällskap på fyra brudar som samlas hemma hos henne och Joel på onsdagkvällar för att snacka, fika, snacka lite mer och titta på BSF. I den ordningen också! Flera gånger kommer vi på oss själva med att sitta och tjattra när programmet har börjat igen efter reklampausen. Hoppsan! Men det måste betyda att vi har kul, inte sant ;)
 
Jag avslutar detta med att lägga upp en bild på det superfina utebord som vi fyndade på EM's rea häromveckan. Har på känn att det kommer att bli väldigt bra tillsammans med nytt balkonggolv, utelyktor och en stor kruka eller två. Ja, fast det blir till nästa säsong förstås!
 
 
Auf Wiedersehen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad trevligt med en bonde söker fru klubb... det kanske jag också ska starta!

Svar: Det tycker jag att du ska göra!
däni

2012-09-25 @ 16:49:08

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback