Hallontartalette

Urtrist väder idag. Ändå kände jag att jag ville få nåt gjort.. Så Micke & jag åkte in till stan & handlade lite fika :) Muums! Hallontartalette blev det för min del, med facit i hand så föredrar jag nog hederliga bullar & bakelser. Tartaletten var så.. sur. & så är jag ruskigt rädd för att få ont i magen varje gång jag äter grädde.

Får skjuts med snälla svärmor till jobbet ikväll för möte! Micke har bilen, så annars hade jag fått cykla.. & det kan verkligen börja spöregna lagom till kvällen..!

Nej, måste trotsa vädret nu & handla lite frukost till imorn.

Kommentarer
Postat av: jessica

jag ska sola lite åt dig med =P ha det så bra här hemma!


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback