Veckan som gått

Nu är jag tillbaka. Den senaste veckan har vart så jäkla rörig att jag blir trött bara av att tänka på den. Jag jobbade från torsdag till & med måndag, vilket ledde till att när jag inte jobbade så sov jag i princip. Jobba, sova, jobba, sova und so weiter.. Oh well. Sen började vi lite smått att flytta ut grejerna ur gamla lyan i stan & packa in i lådor, som vi ställde i en släpvagn från Statoil. & i tisdags flyttade vi in allt i nya lyan & fy faan va nice vi har det här :) Balkong, stort kök med nyinköpt köksbord, en supermysig hall med garderober, stort & rymligt badrum samt ett jättehärligt sovrum!

Sitter nu med en stor bit butterkaka i handen! Jag säger det igen; det finns inget bättre till fikan än Skogaholms butterkaka.

image47               image4http://app.blogg.se/index.bd?fa=article.new# Ändra textredigerare8

Oj. Så. Snyggt. Fan, så vill jag klä mig.
Dags att dra till svärföräldrarna, sen blire middag & jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback