Resfeber

AAAAH! Resfeber! Jag är så bortskämd med att få tillbringa varje dag med Micke, att en vecka nu känns oändligt lång. För ett år sedan hade vi ju tur om vi fick tillbringa en kväll i veckan ihop. Lustigt!

Fick värsta suget efter att baka en marängtårta igår.. Men jag kan ju bara inte göra det såhär en vecka före jul? Jag hittade även ett recept på en apelsin- & pepparkakscheesecake :) Tror det får bli något sådant istället.. Marängtårta hör väl mer till sommaren?

Idag ska jag tillbringa tid med Micke, hinner knappt träffa honom innan jag sticker då han jobbar & jag åker tidigt!
Jag ska även packa.. ev. blir det bak.. & lite städning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback