Biteline

Nehepp. Mamma & pappa kommer ej hit nästa helg.. Då får de styra upp nästa besök, jag tycker det är jobbigt att ringa & höra när de är lediga..

Hihihi, fick en jättefin väska av Micke igår : ) Jag behövde verkligen en ny också!
Svärföräldrarna var borta igår kväll, så vi beställde hem pizza från Biteline tillsammans med hans lillebror med flickvän. & GOSH, vilken god pizza! Mmm, kanske man skulle baka kladdkaka idag då?

Igår var det tentadags. Halva gruppen var nervös & trodde provet skulle bli svårt. Jag var en av dem. Det var svårt också. Bah, men jag tror det gick rätt hyfsat ändå..

Mao, jag är shoppingsugen. Fast det blåser rätt mycket ute.. Stan eller inte? Det är frågan..
Ikväll kommer Anger Management, den ska jag iaf se!

Juuustja! På måndag ska vi skriva kontrakt för den nya lägenheten! Wohoo : ) Sen återstår det att se när man får flytta in, ihihi. Kuuul.
Nåt som bekymrar mig lite är att vi behöver rätt mycket.. spis, frys, tv, tv-bänk, garderober. Tror jag ska se mig om på Blocket ein bisschen, kanske man kan hitta nåt bra?

135759-20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback