Mattimattimattiiii

Nu har jag varit riktigt duktig : ) Jag har ordnat upp 3 veckors anteckningar + kursmaterial i en pärm. Nu återstår bara att skriva klart min handlingsplan som ska va inlämnad på fredag. Det gäller att INTE bli sittande med allt på torsdag kväll.
Idag har varit en skitbra dag! Först hade vi föreläsning på morgonen & resten av dagen fick vi börja jobba på ett projektarbete som ska va klart i juni. Vi slutade 2 h tidigare än vanligt & sen gick jag hem & sov. Skönt!

Ikväll är det TV night. Men in trees, Top Model & American Idol.
Iiih, jag är hungriiig. Det enda vi gör i fikarummet på dagarna är att diskutera maat. Åh, pasta, sushi, thaimat, fruktsallad, glass..

Huva, jag saknar min kamera. Men snaart får vi ses igen : )

Nee, nu måste vi åka & handla mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback