Willy's

Jahapp. Då var det fredag igen. Skönt måste jag säga.

Från i måndags fram till på fredag nästa vecka ska jag va på praktik hos Willy's i stan. Lite synd att jag valde ett ställe som är SÅ LÅNGT HEMIFRÅN. För att komma dit på morgonarna måste jag åka med två olika bussar. Prövat att gå hem några gånger & det är inget man gärna gör så att säga..
Vad gör jag där då? Tjaa, vad gör jag inte? Plockar upp smör, ost, kaviar, mjölk, yoghurt.. etc etc etc. Mer än så tänker jag faktiskt inte skriva om min praktikplats, vore ju inte så kul ifall nån som jobbar där skulle läsa detta :) Men hårt jobb är det iaf! Glad i hågen började jag plocka 2,2 kilos ostar i måndags & direkt bröt jag av en nagel på hälften. Ajajaj. Det tog inte länge efter det tills jag klippte av resten av mina naglar :)
Finns det tid över går jag mer än gärna & plockar godis från våra godisgömmor ;D Gäller att få reda på såna saker i tid! & gissa om jag blev glad när jag såg att det fanns sura colanappar? MUMS!

Saknar Micke & mina små töser. Nu är mamma & pappa hemma efter 3 veckor i Thailand också. Huhu.

Hahahaha, men vilken nöt. "Vilket att dessa ord är ett adjektiv? Gul, Sol, Bada eller Sång?" Utan att tänka efter svarar hon "Sol". Rätt åt henne att åka ur på 5000-kronors frågan. Haha, jag är så elak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback