Butterkaka vs. kanelbullar

Alltså. Butterkaka är såå mycket godare än kanelbullar. & absolut beroendeframkallande. Sitter tom. & äter det nu. Illa.

Imorse hade jag klockan på 10, klev upp 12. Frukost, sen till skolan på avslutning för utbildningen. Hörde att jag tydligen lyckades missa Sundsvalls tidning, som var där & knäppte kort på herrskapet. Fan! Sen till Försäkringskassan & iväg & handla. Duktigt värre.

Nu blev det jordnötter. & chips. Yes, jag äter nyttigt. Men gott. Muums.

Imorgon blir det träff med alla från butikssäljarutbildningen, KUL! Massa grillande & massa snack. Inget tää, jobbar på söndag igen.

Hahahaha, piinsamt. Nej, nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback