Keys

Vi har fått nycklarna till lägenheten :D Wiii. Micke & jag var in & kikade idag & vi tror verkligen att det kommer bli toppenfint! Lite små saker som behöver fixas upp bara, annars är det nästintill inflyttningsbart.

Idag har jag varit ledig. Skönt! Firade med att gå ner på stan med sambon, fikade samt köpte läderputs.. Sen gick vi hem & städade soffan.. Vi kom inte såå långt, fläckarna på soffan är rätt knepiga att få bort.

Uuuuusch, Äckel-Måns från Idol på tv. Jag går aldrig & ser Grease på svenska igen.. & definitivt inte om han är med. Hoppas hans karriär går som alla andra idolers; upp som en sol, ner som en pannkaka. Muahaha.

På tal om pannkaka. Det blev våfflor till middag, ska bli spännande & se hur de är att tugga på till lunch imorn.

Kommentarer
Postat av: sandy

Jag har verkligen kommit på att du nog är min raka motsats. Vi tycker verkligen olika om allt. haha.

2007-03-13 @ 23:52:16
Postat av: däni

haha, jasåå? gäller det Måns? :)

2007-03-14 @ 12:20:36
Postat av: Hejsan!

Hej Daniella! Jaha spå du tror vi är släkt alltså, ja min pappa heter Mikael Fagerlund..var kommer du ifrån, vilken stad?? Kramar!

2007-03-17 @ 00:20:12

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback