Friday night lights

Idag & imorgon ledig! Tjoho! Idag har jag gått med Micke på stan. Sen så handlade vi hem fika (krämbullar & princesstårta, muums!) Krämbullar är yummieyummie.. Men nåt som är ÄNNU godare är glasskrämbullar, krämbullar med grädd- och vaniljsåsfyllning. Jag säger det; om jag nån gång flyttar hem till Åland & öppnar eget kondis ska jag bannemig ha krämbullar där.

Ikväll ska jag ta mig an lite städning. Haha, tycker inte om att visa upp lägenheten om den inte är städad. Behöver nya dammsugarpåsar, men min dammsugare är så gammal att det är svårt att få tag i tillbehör till den.
& så ska jag ta mig an två mail. & förstås 'Talang 2007' (:

Men först måste jag gå & handla middag! Soppa blir nog gott.. Tippar på skaldjurssoppa. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback