Imorgon är dagen D

Idag har jag, Micke & Mickes mamma firat min födelsedag. Iom. att Micke jobbar imorgon kväll så tyckte vi att det skulle bli bäst så :) Så vi åkte & handlade tårta imorse.. Tänk er! En sex-personers gräddtårta för 95 KRONOR! Visst, det går säkert att hitta billigare.. Men alla som vet vad tårta kostar på Åland vet att det är ett jäkligt bra pris!

Sen har Mickes pappa varit här & hjälpt oss med lägenheten. Vi har satt upp en sovrumslampa, spacklat igen en massa hål på väggen, plockat ihop det sista & hängt upp vårt Ikea-skåp, hämtat en frys uppifrån deras hus & nu håller vi på & frosta av kylen, som har ett jättelager med is som måste bort. Snacka om att man känner sig nöjd!

Hihihi, nu har jag tittat på ett vykort som mamma skickat på nätet. Jättegulligt var det & hon hälsade även så mycket från Camilla & hennes mamma! Tack ska ni ha :) Det ska kalasas när vi kommer hem nästa gång!

Nu ska jag gå & titta till kylen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback