Yummie yummie yummie

Jag vet, det är en dödssynd att säga att man slutat heja på Finland i hockey. Men jag tycker bara inte det är kul längre att sitta & hoppas att de ska vinna över Sverige.

Snart fyller jag 21! En bra ålder, då får man väl handla starksprit på Alko. Isf ska jag campa utanför deras butik, hahah.

IMORGON ÄR DET EUROVISION-SEMI. Alltså, Schweiz låt är sämst. Nee, vänta. UKRAINA är sämst. Sen Schweiz. I'll be watching.

Nu blir det snart middag, korv med bröd. Muums!
Sen lite senare 'Roomservice' & 'Topmodel', där jag faktiskt nu vet vem som vann. Nån som vill veta?

Förresten, ska testa att laga
denna i helgen, högst upp! Kanske. Tror på den!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Får man inte köpa starksprit vid 20 redan? Eller.. Jag orkar inte heller heja så mycket på finnarna längre. Hockey-VM är inte samma som förr!

2007-05-10 @ 20:22:06
Postat av: sara

man får ju köpa starksprit vi 20 daniela.. haha vafan! gå dit nu ist och deppa int ner dej.


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback