Justfuckinggoogleit.com

Jobb idag & imorn. Sen har Micke & jag en ledig dag tillsammans innan han börjar jobba igen. Surt men sant.

Makaronilådan blev verkligen över mina förväntningar! Hur god som helst ju :)  Om nån är intresserad av recept så finns ett riktigt bra
här. Ta dock hellre 30 än 40 minuter..

För ett par månader sen såg jag en dokumentär om Google, där de nämnde att varje gång nån surfar in på google.se så tjänar företaget ett visst antal slantar. Själv tror jag att jag googlar säkert en 20-30 ggr per dag! Det blir mycket pengar under en livstid det :)

Ikväll blir det "Talang 2008" + chips eller godis! Ska bli kuuul :D

Kommentarer
Postat av: jessica

åh! den där makaronilådan lät ju god :) ska testa den!


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback