Ekologisk Cola?

Haha, vad bra det känns med lite respons gällande mitt "stora" bekymmer. Jag tror att jag har två reservplaner nu iaf, så jag behåller båda kjolarna.

Igår hade jag full rulle hela dagen. Satt på fika i tre timmar, sen tittade vi lite i butiker efter brillor. Idag har vi handlat lite på H&M samt fikat på 'Tant Anci och Fröken Sara'. Vi delade på en kladdkaka där som var gryymt god, fast den ekologiska colan vi drack var ingen höjdare.. :) Tråkigt nog är vanlig Cola det bästa, enligt mig iaf.

Nuu börjar jag bli hungrig, idag ska vi laga en specialare från senaste ICA-tidningen, hehe. Det blir chorizo & couscouspytt med tomat&basilika creme fraiche & kokta grönsaker, typ. Recept kommer om det blir lyckat :)

Lateeer.

Kommentarer
Postat av: Jessica

OOOh! I love "Tant Anki och fröken Sara"!!!! Dom har sååå gott fika där! :-)

Postat av: jess

näe, den ekologiska colan där är hemsk =S iuhh

2008-08-20 @ 20:36:29
URL: http://spaderdam.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback