Många järn i elden

För en gångs skull hade jag idag allt handlat innan solen gick ner, så det är bara att sätta igång med maten när jag har tid & ork ^^ Idag ska jag iaf fixa korvstroganoff med majs, broccoli & pasta. Ev. bakar jag hallonmuffins också (chokladmuffinsen som jag bakade igår gick åt himla snabbt!)

På torsdag ska Micke & jag gå & titta på en ny lägenhet. Ja, den ligger faktiskt bara en 300 m från där vi bor nu.. Så har vi tur kan vi få slippa våra monstergrannar snart! (Killen vägg i vägg & hans flickvän) Väntar samtal ikväll från tjejen som håller i visningen..

Gäsp, gäsp. Nej, kanske man skulle sätta igång med lite städning före maten? Så får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback