Sommartider, hej hej, sommartider

Trallalalalaaaa. Inatt var det lite småsegt att jobba, mest för att jag är så ovan att jobba natt. Sen så har jag världens mest irriterande munsår också.. Bara så ni vet, COMPEED'S PLÅSTER ÄR INTE OSYNLIGA. Damn, tycker att de är galet svåra att täcka över.

Nu håller Micke & jag på med middag, fläskfilé med hemlagade potatisklyftor & sås till. Tyvärr fikade vi för kanske en timme sen, så ingen av oss är särskilt hungrig. Aja, funkar nog bra att äta det på jobbet också :)

Nu ska jag fixa sallad, sen blire jobb!

Som sagt, glöm inte att dra fram klockan en timme inatt.
"Utemöblerna tar man fram på våren, tillbaka på hösten"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback