Överskottsenergi

Måndag igen då & jag är i fixartagen här hemma. Har börjat flyttpacka & lyckats tömma skafferiet & badrummet på det mesta. Lämnar kvar lite mjöl & sånt, måste ju unna mig att få baka lite också :)

Har precis diskat undan en massa & skurit upp en ananas som sjunger på sista refrängen :) Ska alldeles strax värma upp lite soppa från igår (
Findus soppor är guld värda, bara att värma på spisen eller i mikron - klart!) Har världens överskottsenergi, så det skulle inte förvåna om jag fixar lunch till imorgon/bakar nånting gott därefter.

När jag städar vill jag helst lyssna på NRJ, trots att jag föredrar Bandit & P3. Konstigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback