Tacos i dagarna tre

Mittwoch heute, jawohl!

Har precis avslutat världens monstertvättning, så mycket att vi får sprida ut det över två dagar. Svårt att hitta tider när man jobbar :)

Klockan är strax halv sju & jag har ätit middag! Helt otroligt, minns inte när jag sist åt middag såhär tidigt då Micke var på jobb. Betydligt vanligare är att jag äter runt 22-23 nån gång.

Nu ska jag springa iväg till ICA & handla godis, sen blir det hem & diska innan 'Idol', ser nu att 'Top Model' kommer EXAKT samma tid, så det får bli att se det senare på datorn istället!

Kommentarer
Postat av: emma

lite orättvist att du äter godis & bakar varje dag och ändå är så smaal! ge det till mig.


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback