We're all living in America

Willst du bist der Tot uns scheidet treuer sein für alle Tage?

Lite Rammstein, nånting att dricka & sällskap av min Micke kan bara sluta i en toppenkväll!
Måste skryta lite med kvällens middag, trerätters på Tandoori. Tack för tipset, Sofia! Underbart gott var det förstås - förrätt: friterade grönsaker med sallad, varmrätt: grillad kyckling, lamm & jätteräkor med grönsaker, ris & otroligt god sås, efterrätt: friterad banan med kolasås & glass. Hade gärna förgyllt inlägget med bildbevis, men ni tror mig nog ;) Mamma vart iaf otroligt sugen på att komma upp & äta när hon fick höra om middagen.. :)

Riktig myspysstämning hemma, sitter inlindad i kofta & filt & vaniljdoftljuset brinner på i ugnen intill. Man fryser definitivt inte ;D Nu ska jag kolla sista avsnittet av 'Project Runway', hoppas att nån av mina favoriter vinner! Hoppas, hoppas.

& visst funkar studera.nu bra ikväll? Skitsida. Hade ju tänkt logga in & kolla andra utbildningar förutom Miuns, men det kunde jag blankt glömma :) Äh, förhoppningsvis blir det fördröjt med någon dag till. Hoppas jag.


We'll be back :)

Kommentarer
Postat av: sofia

Kan även rekommendera Mezoyo nu i april när de har halva priset på menyn! Supergod mat, men inget man vill betala 300 kr per varmrätt för :) Pröva deras chokladbakelse till efterätt, to die for :)

Postat av: sofia

Angående mezoyo så var det packat, så rekommenderar att ringa och boka bord snarast! Helen och jag satt tydligen med ryggen mot varandra under hela middagen, vi märkte inte av varandra förrän hon gick haha :)

2009-04-16 @ 14:22:44
URL: http://sofialennerth.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback