Coldplays konsert i Stockholm är hotad?

Detta var ju kanske inte det roligaste att läsa bara dagar innan Coldplays Sverigekonsert. Damn, & jag som precis har gjort klart affären med biljetterna.. Undrar hur det skulle bli då..? Extrakonsert á la Metallica? Nåja, media är nog bara duktiga på att förstora upp saker & ting, så jag behöver inte oroa mig.

Har suttit hemma idag & tittat på konferensen från Öland ang. prinsessan Madeleines förlovning. Annars har det varit luuugnt, ska snart fixa lite soppa & våfflor till middag. Igår svängde jag ihop en kanongod middag till mig & Micke; wienerkorv skuren i bitar med färska kantareller, gul lök, pesto, matlagningsgrädde, vitpeppar & till det jasminris samt avokado/grönsallad. Väldigt, väldigt bra :)

Nää, dags att börja fixa. Hittade en bortglömd chipspåse i skåpet igår, muuums! Sånt gillas.
Ska fixa lite svartvinbärssaft till halsen senare också, jag hoppas snart kunna slippa min rethosta på nätterna :/ Undrar hur länge det ska ta innan jag är frisk egentligen..?


Bildlänk
Smaskens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback