Blueberry cheesecake

På jobb nu & känner mig mycket, mycket bättre. Antingen var det mina koppar kamomillté eller alla bloggar jag läste som botade mig. Förkylningen hade ryggen i sitt grepp, men allt surfande räddade mig troligen alltså.


Ska snart fira mitt tillfrisknande med en bit lasagne från middagen igår. Lagar i princip bara maträtter nuförtiden som jag vet att det blir matlådor av :) När jag ojade mig som värst idag för ryggen var det hyfsat skönt att slippa tänka på vad man ska äta sen senare!

Micke sa igår att han inte kan minnas sist jag var ledig en hel helg :) Jag undrar det jag med, appropå ledighet läste jag på en blogg igår att
Leila Lindholms New York blueberry cheesecake inte alls går av för hackor. Kanske den vore nåt att servera i helgen? Jag som gillar att baka borde ta mig i kragen & testa nåt nytt snart igen!
Nån som testat den & kanske kan rekommendera den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback