Dagny, kom hit & spill

En mycket lugn onsdag blev det & skönt var väl det :)
Micke har sålt en sak på Blocket ikväll, så det ska snart komma över en snubbe & köpa den. Yes box.

Har en sak jag först tänkte skriva, men jag skriver det nog en annan dag. Känner att jag måste få det ur mig, men som sagt - en annan dag ;)

Spotify är f.ö. kung (för alla som inte visste det), det är inte klokt vad det underlättar istället för att hänga på Youtube stup i kvarten :)

Just ja! Ett litet tips för alla er som inte har testat BK :) Vi käkade där ikväll, deras burgare är nog de bästa jag provat i Sundsvall. Speciellt stripsen var särskilt goda.. Mums! Nästa gång kanske det blir nån biff där, vi får la se!

GG på download, wohooo!
& så har vi Cola & jordgubbar - skål, hej!

Kommentarer
Postat av: sofia

Skönt att det finns nån som uppdaterar sin blogg vid den här tiden :) Fina miner i sushiinlägget måste jag för övrigt tillägga :P

Postat av: emma

Säg nuuuuuuuuuuu vad du skulle säga? Ska ni gifta er? väntar ni barn?

2009-05-07 @ 19:39:49
URL: http://emmasmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback