Halv åtta hos R

Micke & jag kollade på senaste Terminator-filmen igår. Jag skrattade HÖGT när Arnie himself gjorde entré. Sen var vissa saker så uppenbart tagna från de tidigare filmerna & Micke berättade flera gånger vad som skulle hända i vissa scener, fastän han förstås aldrig har sett den tidigare. Sådääär får bli mitt betyg, kanske 2/5.

Annars har helgen varit riktigt bra! Igår morse blev jag blixtinkallad på jobb, lördagar är roliga att jobba då det ofta är mycket att göra :) Helgen har även bjudit på lördagsmiddag hos mamma & pappa, en riktig sovmorgon idag & en middagsbjudning hos R. Maten var fenomenal - allt var fenomenalt. En tia får hon mig, right Helge Skoog?

Nu ska vi strax sova, imorgon eftermiddag väntar jobb för egen del. Sov gott & don't let the bed bugs bite!


NU RÄCKER DET FAKTISKT MED TERMINATOR-FILMER!
Bilden är lånad från moviezine.se

Kommentarer
Postat av: jennie

jag måste faktiskt säga att när jag sett trailers till denna film så har jag varit väldigt fundersam över om det varit något slags skämt eller om jag börjat bli senil, för hela början med webcameran med tjejen osv är ju exakt som i förra filmen?? snacka om budgetfilm...

2010-02-02 @ 20:29:46

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback