District 9

Måndag eftermiddag, wohooo. Idag är jag helt ledig, därför får det bli en lugnlugn dag :) 'American Idol' blir det snart, i väntan på det spanar jag efter cupcakes-recept. Har nämligen en ask med Philadelphiaost i kylen som sjunger på sin sista refräng..

Igår kväll styrde jag & Micke upp en spontanmiddag med K&R, hur mysigt (& framför allt GOTT) som helst :) Det blev färsk pasta med räkor, fetaost, soltorkade tomater, strimlade grönsaker & tzatzikibröd till som jag hade köpt från Willy's! Rekommenderas ;)

På kvällen tittade jag & Micke på film - District 9. En science fiction-film som är regisserad av Peter Jackson, samma som gjort Sagan om Ringen-trilogin. Filmen hade en otroligt bra story & måste ha tagit lång tid att göra.. Hur som haver, klart sevärd om man gillar hans tidigare filmer!


Bild lånad från moviezine.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback