American blueberry pancakes

Moine, moine! Ni anar inte vilken god frukost jag åt imorse; amerikanska blåbärspannkakor med rårörda jordgubbar. MUMS! Fantastiskt väder är det ute också, funderar starkt på att slänga ihop en mysig kvällsfika, så kanske vi bjuder över K&R lite senare? :)

Närsomhelst kommer Micke hem efter jobbet, då blir det middag! Efter maten tror jag att jag ska putsa upp lite skinnmöbler med medel som vi köpte för evigheter sen på en soffbutik i Sundsvall. Det är nog inte hela världen om jag misslyckas, vi funderar ändå på att köpa nytt soffbord ;) Haha, skoja. Så svårt kan det inte vara!

Nee, nu ska jag smygstarta med lite spagettikok. Ha en finfin kväll & njuuut av solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback