Boris, who are you?

Ikväll är jag home alone. Därför passar jag på att baka lite, jag gör det så sällan när jag har Micke hemma :) Man vill ju njuta av tiden ihop! Jag testar denna gång ett recept från den begåvade Linneas Skafferi; hallonpaj med kardemumma & smultäcke. Dessvärre hade jag inga hallon hemma, däremot ett stort gäng jordgubbar. Booorde funka det med, isf blir det kvällsfika imorgon!

Tidigare idag när jag drog upp persiennerna trillade en lapp av dem och landade såklart mellan glasen. Står nånting i stil med "Boris Kan.. Godby, Åland".. Ingen persienn-Boris som känner sig träffad? Visste inte ens att det fanns någon Boris på holmen!

Aja, nu ska jag snart ha lite paj-tajm här. Nomnom :)


Hallonpaj, bild lånad från Linneas Skafferi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback